15 april 2009

18 mars - 12 april

Jaa, nu har jag inte skrivit här på länge, så det är svårt att komma ihåg exakt när vi gjort vad. Lady har varit fin i benen, och efter den 18/3 lindades hon inte mer. På grund av tidsbrist hos mig har vi under denna period ridit varannan dag, utom innan tentan, då hon vick vila helt tre dagar... Turerna har varit korta, till järnvägen (5 km), Ulriksfors (6 km) eller korsningen Bergevägen/Lindbergsbacken (8 km). Hela denna period har jag dragit ner Fibergin till 0,5 mått/mål. Jag har legat på latsidan med stretch och massage, men har börjat bättra mig igen.. Hon är därför lite stum i kroppen, men jag känner inga större fel. Hon börjar tycka det är jätteskönt att få massage senan insidan frambenen som går upp mot bringan. Kan bero på att jag fortfarande har broddar på henne, så det hugger fast i grusvägen. Har inte kunnat ta av brodden än eftersom det varit isgata i hagen. Hon har fått ha på sig lättare täcken nu när vårsolen börjar värma, och har ett par gånger rent av gått helt utan, vilket uppskattades;)

Inga kommentarer: